Denumire Proiect: Sprijin pentru pregătirea aplicației de finanțare și a documentațiilor de atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată din județul Vaslui, în perioada 2014-2020” cod SMIS 115962, cofinanțat din Fondul de Coeziune prin Programul Operațional Infrastructură Mare.

În vederea implementării acestui Proiect, s-a derulat în SEAP procedura de achiziție sectorială a Contractului de servicii.

La data de 26.10.2017 s-a semnat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene Contractul de finanțare a Proiectului „Sprijin pentru pregătirea aplicației de finanțare și a documentațiilor de atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată din județul Vaslui, în perioada 2014-2020”cod SMIS 115962.

         Urmare a finalizării procedurii de achiziție, Contractul de servicii a fost semnat la data de 31.10.2017 cu Asocierea RAMBOLL SOUTH EAST EUROPE SRL Bucuresti -RAMBOLL DANEMARK A/S Copenhaga-SC INTERDEVELOPMENT SRL Bucuresti.    

         Perioada de derulare a Contractului este de aproximativ 74 luni urmând a se finaliza cel tarziu la data de 31.12.2023.

         Valoarea totală a Contractului de Finanțare este de 23.968.942,54 lei cu T.V.A defalcată după cum urmează:

  • Valoarea totală eligibilă-20.141.968,50 lei
  • Valoarea eligibilă nerambursabilă din Fondul de Coeziune-17.120.673,23 lei
  • Valoarea eligibilă nerambursabilă din Bugetul national-2.819.875,60 lei
  • Valoarea cofinanțarii eligibile a Beneficiarului -201.419,67 lei
  • Valoarea neeligibilă inclusiv TVA-3.826.974,04 lei
  • Elaborarea Aplicației de Finanțare, a anexelor și a documentelor suport.
  • Elaborarea Proiectelor tehnice și a detaliilor de execuție precum și elaborarea documentațiilor tehnice pentru certificate de urbanism, avize, acorduri,autorizații întocmite conform cerințelor emiterii avizatorilor pentru contractele de lucrări de tip FIDIC Roșu.
  • Elaborarea documentațiilor de atribuire pentru contractele de lucrări și servicii și sprijin acordat pe parcursul perioadei de desfășurare a procedurilor de achiziție.
  • Asistență tehnică în calitate de proiectant în faza de execuție a lucrărilor pentru contractele FIDIC Roșu.
  • Activitatea s-a realizat si se realizeaza in continuare cu respectarea clauzelor contractuale, fiecare dintre parti indepliniundu-si obligatiile contractuale asumate.
  • -Stadiul implementarii este in concordanta cu termenele prevazute in Caietul de sarcini, document publicat in SEAP, iar platile respecta de asemenea prevederile contractuale (conform model contract publicat in SEAP)

Activitățile principale ale Contractului sunt:

             “Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei”

www.fonduri-ue.ro „Pentru informatii detaliate despre celelate programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro

Sprijin pentru pregătirea aplicației de finanțare și a documentațiilor de atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare  a infrastructurii de apă și apă uzată din județul Vaslui, în perioada 2014-2020” cod SMIS 115962, cofinanțat din Fondul de Coeziune prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014 -2020.

Cod Proiect: SMIS 115962

Beneficiar:AQUAVAS S.A

Durata de desfasurare a proiectului:31.10.2017-31.12.2023

         Valoarea proiectului  este de 23.968.942,54 lei cu T.V.A  defalcată după cum urmează:

  • Valoarea totală eligibilă-20.141.968,50 lei
  • Valoarea eligibilă nerambursabilă din Fondul de Coeziune-17.120.673,23 lei
  • Valoarea eligibilă nerambursabilă din Bugetul national-2.819.875,60 lei
  • Valoarea cofinanțarii eligibile a Beneficiarului -201.419,67 lei
  • Valoarea neeligibilă inclusiv TVA-3.826.974,04 lei

Obiectivul proiectului:

  • Elaborarea Aplicației de Finanțare, a anexelor și a documentelor suport.
  • Elaborarea Proiectelor tehnice și a detaliilor de execuție precum și elaborarea documentațiilor tehnice pentru certificate de urbanism, avize, acorduri,autorizații întocmite conform cerințelor emiterii avizatorilor pentru contractele de lucrări de tip FIDIC Roșu.
  • Elaborarea documentațiilor de atribuire pentru contractele de lucrări și servicii și sprijin acordat pe parcursul perioadei de desfășurare a procedurilor de achiziție.
  • Asistență tehnică în calitate de proiectant în faza de execuție a lucrărilor pentru contractele FIDIC Roșu.

La data prezenta, in cadrul proiectului s-au inregistrat urmatoarele progrese:

 

  • În data de 22.11.2019 au fost înaintate către AM POIM Aplicația de Finanțare și Studiul de Fezabilitate revizia 2.
  • La data de 31.01.2020 au fost primite observațiile JASPERS asupra documentației proiectului, concretizate în cadrul Guidance Note 1.
  • În data de 13.04.2020 a avut loc videoconferința cu reprezentanții AM POIM, experții Jaspers, cei ai Consultantului și Beneficiarului având scopul de a clarifica observațiile JASPERS transmise în luna ianuarie și de a stabili măsurile necesare pentru accelerarea implementării proiectului. De asemenea, în perioada aprilie-iunie au avut loc întâlniri on-line între reprezentanții Consultantului și cei ai AM POIM/experții JASPERS pentru clarificări punctuale referitoare la analiza opțiunilor, a costurilor unitare și totale ale proiectului. Urmează ca în perioada următoare să se definitiveze aspectele financiare ale proiectului – etapizarea financiară, precum și cele instituționale și de mediu.