INVESTITII ALE PROIECTULUI

„Fazarea Proiectului Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa, a sistemului de canalizare si a statiilor de epurare in aglomerarile Vaslui, Barlad, Husi si Negresti – judetul Vaslui”, cod SMIS 2014+103967

STADIUL DERULARII CONTRACTELOR CE FAC OBIECTUL PROIECTULUI

  1. Contracte in derulare
  • Contract VS-CL-VS-R-01 ”Retele de apa si canalizare, statii de pompare, statii pompare apa uzata in Vaslui”
  • Valoare totala estimata: 94.726.128,84 lei (fara TVA).
  • Progres fizic general  96 %.
  • A fost demarata procedura de receptie la terminare a lucrarilor pe obiecte independent functionale.
  • Contract VS-CL-BD-R-02 ”Retele de apa si canalizare, statii de pompare, statii pompare apa uzata in Barlad”
  • Valoare totala estimata: 93.822.979,53 lei (fara TVA).
  • Progres fizic general 85 %.
  • Contract VS-CL-VS&BD-R-05 ”Surse, aductiuni, statii de pompare apa bruta si rezervoare, refulari in Vaslui si Barlad” – Lotul 1- etapa a II a Vaslui
  • Valoare totala estimata: 26.054.487,50 lei (fara TVA);
  • Progres fizic general  40 %.
  • Contract VS-CL-VS&BD-R-05 ”Surse, aductiuni, statii de pompare apa bruta si rezervoare, refulari in Vaslui si Barlad” – Lotul 2 Barlad
  • Valoare totala estimata: 18.126.553,92 lei.
  • Progres fizic general  85 %.
  • Contract VS-CL-G-01  „Reabilitarea Statiilor de tratare Vaslui, Barlad si Husi”; SCADA pe retele de apa si canalizare din Vaslui, Barlad, Husi si Negresti”
  • Valoare totala estimata: 3.492.912,30 lei.
  • Contracte finalizate / Receptionate
  • Contract VS-CL-G-01 „Reabilitarea Statiilor de tratare Vaslui, Barlad si Husi”; SCADA pe retele de apa si canalizare din Vaslui, Barlad, Husi si Negresti”
  • Valoare realizata: 39.693.627,80 lei (fara TVA).
  • A fost  semnat Procesul Verbal de Receptie Finala in data de 26.07.2018.
  • Contract VS-CL-G-02 „Reabilitarea Statiilor de epurare Vaslui, Barlad si Husi”
  • Valoare realizata: 88.880.586,70 lei (fara TVA).
  • A fost  semnat Procesul Verbal de Receptie Finala in data de 18.02.2019.
  • Contract VS-CL-HU&NE-R-03 ”Retele de apa si canalizare, statii de pompare, statii pompare apa uzata in Husi si Negresti ”- Lotul 1 Husi
  • Valoare realizata: 33.847.457,82 lei (fara TVA).
  • In cadrul contractului s-au executat: 6306 m aductiune , 18.237  retea de distributie,  93 camine apa,977 bransamente; 22.798 retele canalizare, 633 camine vizitare,1567 racorduri. SPAU-ri: 9 buc., Protectie sanitara rau Prut.
  • A fost semnat Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor in data de 31.10.2023.
  • Contract VS-CL-HU&NE-R-03 ”Retele de apa si canalizare, statii de pompare, statii pompare apa uzata in Husi si Negresti”-  Lotul 2 Negresti
  • Valoare finala lucrari: 18.618.632,70 lei (fara TVA);
  • In cadrul contractului s-au executat: retea aductiune 1556,50 m cu 5 camine; 12487,55 ml retea distributie apa, 93 camine apa, 366 bransamente ;19572,53 ml retele de canalizare, 453 camine de vizitare,491 racorduri; din care 3484,18  ml conducte de refulare,camine pe conducte  refulare 19 buc.;SPAU-ri- 9 buc.,Statie pompare Negresti- 1 buc., Protectia sanitara  a sursei  – 1 buc.
  • A fost semnat  Procesul Verbal de Receptiei la Terminarea Lucrarilor in data de 09.08.2023.
  • Contract VS-CL-NE-R-04 „Statia de tratare si Statia de epurare Negresti”- Lotul 1 – “Statia de tratare Negresti”
  • Valoare finala lucrari: 4.773.020,39 lei (fara TVA);
  • A fost semnat Procesul Verbal de Receptie la Terminarea Lucrarilor in data de 20.02.2023.
  • Contract VS-CL-NE-R04 „Statia de tratare si Statia de epurare Negresti”- Lotul 2 – “Statia de epurare Negresti”
  • Valoare finala lucrari: 9.215.204,27 lei (fara TVA);
  • A fost semnat Procesul Verbal de Receptie la Terminarea Lucrarilor in data de 20.02.2023.
  • Contract VS-CL-VS&BD-R-05 ”Surse, aductiuni, statii de pompare apa bruta si rezervoare, refulari in Vaslui si Barlad” – Lotul 1 Vaslui
  • Valoarea finala a lucrarilor executate in aceasta etatpa este de 17.537.251 lei (fara TVA).
  • A fost semnat Procesul Verbal de Receptie la Terminarea Lucrarilor in data de  01.11.2023.
  • Pentru restul de executat a fost incheiat un nou contract.
  • CONTRACTE SERVICII:
  1. Contract VS-CS-ATMP-01
  • Contract VS-CS-ATMP-01 – Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si supervizarea lucrarilor
  • Valoare  contract: 17.465.898,69  lei (fara TVA)
  • Contract VS-CS-ATMP-02
  • Contract VS-CS-ATMP-02.1 ”Proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului; elaborare documentatii de atribuire si sprijin pentru beneficiar pe parcursul derularii procedurilor de atribuire a contractelor de lucrari”.
    • Contract de servicii din 15.09.2017
    • Stadiul financiar  90 %.    
  • Contract VS-CS-ATMP-02.2 ”Supervizare lucrari”.
    • Contract de servicii din 04.05.2018.
    • Contract incheiat la data de 31.03.2024.
  • Contract de servicii din 30.05.2024.
    • Contractul se afla in derulare
  • Contract VS-CS-ATMP-02.3 „Sprijin pentru beneficiar in derularea unei campanii eficiente de publicitate si promovare a proiectului”.
    • Contract de servicii din 03.11.2017;
    • Contract incheiat la data de 31.12.2023
  • Contract de servicii de audit financiar.
    • Contract de servicii din 11.03.2025;